Liikuntaa yrityksille

Liikkuminen kannattaa aina!

Perusmalli liikkumiseen

Image 1
Step 1
Ensiksi aloitetaan kaikkien henkilökunnan jäsenten kehonkoostumus- ja kuntomittauksilla. Näin saamme alkutilanteen selville kaikille, ja voimme suunnitella liikkumisen tavat henkilökohtaisesti asianosaisille!
Image 2
Step 2
Personal trainer suunnittelee kaikille omat saliohjelmat. Työntekijät päättävät yhdessä PT:n kanssa kuinka arkiliikuntaa toteutetaan!
Image 3
Step 3
Seuraavat 6 viikkoa työntekijät sitoutuvat liikkumaan oman liikuntaohjelmansa mukaisesti - eli kyseessä on omatoiminen harjoittelu!
Image 4
Step 4
Kaikilla on jälleen personal trainerin kanssa oma tapaaminen. Liikuntaohjelmaa muokataan tehtyjen tavoitteiden ja edistyksen mukaisesti. Tämän jälkeen liikuntaa jatkuu vielä seuraavat 6 viikkoa omatoimisesti.
Image 5
Step 5
Kaikille henkilökunnan jäsenille tehdään taas kehonkoostumus- ja kuntomittaukset, jotta nähdään kuinka tavoitteellinen liikkuminen kannatti! Työntekijät saavat jatkaa liikkumista oman ohjelman mukaisesti.